Alla inlägg den 20 februari 2008

Av Johanna - 20 februari 2008 18:22


Denna veckan jobbar jag på Skillmech, (oh vad roligt) med att montera ihop resesängar för bebisar. När jag jobbade där i sommras gjorde vi sängar till olika europeiska länder och nu håller de på med en stor leverans sängar som ska gå till USA. Jag måste säga att myten om att amerikanare är onaturligt korkade nog stämmer. Madrasserna är nämnligen hårda på ena sidan och mjuka på andra och amerikanerna anses tydligen inte tillräckligt smarta för att förstå att barnet ska ligga på den mjuka sidan, utan på madrasserna ska till USA har de tryckt en "This side down" - varningstext som inte finns på de europeiska sängarna. Kul kul tycker jag. :)

    För övrigt är det ganska skönt att ha nått att göra och få tjäna lite pengar men jag är glad att det bara är en vecka. Min kropp är verkligen inte bygd för fysiskt arbete! *gnäll gnäll*



Ovido - Quiz & Flashcards